Terugbetalingen
Voor de meeste artikelen geldt dat je, in het onwaarschijnlijke geval dat je product defect is, het binnen 30 dagen na ontvangst naar ons kunt terugsturen voor een terugbetaling of omruiling. Terugbetaling van de verzendkosten voor retourzendingen is hiervoor niet beschikbaar.
Om in aanmerking te komen voor retournering, moet het artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.
Verzending
We bieden gratis verzending op alle producten, met een geschatte levertijd van 5–9 werkdagen. Houd er rekening mee dat dit een schatting is en dat vertragingen kunnen voorkomen. Door je aankoop te voltooien, bevestig je dat je deze leveringsvoorwaarden hebt gelezen en accepteert.
Zodra je bestelling is verzonden, ontvang je een bevestiging per e-mail met een traceerlink, zodat je de levering in realtime kunt volgen.
Om een snelle en veilige levering te garanderen, werken wij samen met toonaangevende logistieke partners, waaronder PostNord, DHL, UPS en FedEx.
Garantievoorwaarden en Herroepingsrecht
De garantie geldt alleen bij fabricagefouten en dekt geen schade die ontstaat doordat de klant het product laat vallen of verkeerd gebruikt. Het is de verantwoordelijkheid van de klant om het product zorgvuldig te behandelen.
Het herroepingsrecht geldt alleen als de verpakking ongeopend en in originele staat is. Als de verpakking is geopend of het product is gebruikt, kunnen wij helaas geen retour accepteren. Als je gebruik wilt maken van het herroepingsrecht, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact op met onze klantenservice om het retourproces te starten.
Retouren (indien van toepassing)
Wanneer je retour is ontvangen en geïnspecteerd, sturen we je een e-mail om je te laten weten dat we het geretourneerde artikel hebben ontvangen. We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen. Als je terugbetaling is goedgekeurd, wordt deze verwerkt en wordt het bedrag automatisch teruggestort op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode binnen een bepaald aantal dagen.
Let op: Retouren die worden teruggestuurd zonder vooraf contact op te nemen met onze klantenservice of zonder goedkeuring worden niet verwerkt en automatisch teruggestuurd naar de afzender. Neem contact met ons op voordat je een artikel retourneert, om een soepele afhandeling te garanderen.
Vertraagde of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)
Als je je terugbetaling nog niet hebt ontvangen, controleer dan eerst opnieuw je bankrekening.
Neem vervolgens contact op met je creditcardmaatschappij – het kan even duren voordat je terugbetaling officieel wordt verwerkt.
Neem ook contact op met je bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als je dit allemaal hebt gedaan en je hebt je terugbetaling nog steeds niet ontvangen, neem dan contact met ons op via ons contactformulier.
Omruilingen (indien van toepassing)
We vervangen alleen artikelen als ze defect of beschadigd zijn. Als je het artikel wilt omruilen voor hetzelfde product, stuur ons dan een e-mail via het contactformulier.
Verzendkosten bij retourzendingen
We laten je per e-mail weten waar je het artikel naartoe moet sturen voor retournering.
Je bent zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten voor het retourneren van je artikel. Verzendkosten worden niet terugbetaald. Als je een terugbetaling ontvangt, worden de retourverzendkosten van het terug te betalen bedrag afgetrokken.
Afhankelijk van waar je woont, kan de tijd die het kost om je omgeruilde product te ontvangen variëren.
Als je een artikel verzendt dat meer dan 750 SEK waard is, overweeg dan een traceerbare verzenddienst te gebruiken of verzendverzekering aan te schaffen. We kunnen niet garanderen dat we je geretourneerde artikel ontvangen.

